nuffnang

Wednesday, October 21, 2009

What will happend to them????



bangun pagi td my becomin sista in law call
sounds bad... they all break up!!
what??? kenape skung???
so last open house kat umh aku tu
kira hari bahagia dia...
1st & last tdo katil bujang my bro...
so sad lah.. x mo comment banyak2...
to my bro... change la keputusan tu...
tu his ex-faience moga kamu tabah mengharungi dugaan...
but kami sentiasa mendoakan agar kamu ber2 bersatu kembali...
keputusan tu boleh diubah... kita yang merancang kan...

just nak tepek pick last masa open house last weeks...

time ni mza nak balik tp abg aku x bg sbb da malam...

p/s : aku ttp anggap kau sista in law aku(aku plak yang touching ni) & berharap korang jadi kawen

6 comments:

Anonymous said...

mudah2an masih ade ruang untuk perbetulkn keputusan yg tlh dibuat..
to miza: kuatkn hati n semangat..mybe u dont know me..but i always follow ur story.. bykkan doa ea..

Anonymous said...

salam.wow best la tengok u anim + azam, enjoy at all the time. to miss miza: regards from all of us in Pt Raja.event i x tau whats yr actual problem, i hope u have done best for both of u. sedangkan lidah lagi t'gigit.kalau perlu "pandang belakang" lihatlah kebaikan yg lampau,

Anonymous said...

terkezut aku dgr cite miza ni..
pe2 hal pun miza bwk bersabar la..
smua ni dugaan..
maybe de hikmah nnti..

Hanim lala Azam Buck said...

friends tlg letak nama u'll lah...
dengan comment as : (pilih NAME/URL)
URL tu korang paste la profile email korang...
then baru aku tau sapa yang mengoment
ok.. tq

Anonymous said...

ko bia btol..
memg da confirm ke diorang putus
miza harap ko bnyk sabar..
aku harap diorang brsatu kembali..
-aunty leez-

Hanim lala Azam Buck said...

a'ah la leez... tu je yang mampu aku katakan...
sampai hari ni x de perubahan yang aku tau dari my bro hurmmm hanya dia je yang tau loh..