nuffnang

Thursday, December 3, 2009

salam.... selesai sudah raya korban
merangkap kenduri perkahwinan adik iparku...
keadaan yang sangat memenatkan....

pagi raya : menu roti jala... + teh tarik...
pas smyg raya g plak beraya umh abah ramli + umh bro yOo...
time beraya dah x larat nak makan... kenyang sangat...
time petang plak.. time to work...
membungkus telur + pack door gift...
uda kata macam keje kilang... department paling cekap adalah dept aku
huhuhuhuh pantas bekerja gitew... yehah!!!

ni plak ude tgh wat sireh junjung... at first akula yang nak wat.. pas tu
x de idea sbb bunga x banyak.. kat muadzam x de fresh flower lah
klu ada.. senang keje aku... sabau je lah
last2 ude deco pakai bunga orked tok huhuhuh....

ni time aku nak g tunas manja sbb nak beli bahan2 sandwich
& bahan2 basah untuk makan beradap......
aku masak sayur campur je....

cousin kami.. along... anak makcik Mila.. ngan abg chu yang noty
sangat.. bila lah abg chu nak berubah huhuhuhuh

tibalah hari bersejarah untuk sarah....
majlis pernikahan sepatutnya berlangsung kul 10am...
tp time tok kadi datang.. mak andam x datang lagi...
so pengantin x siap ape2 lagi... sabau je la mak andam nih...

majlis akad nikah start kul 12 cam tu lah....
tok kadi salam ngan wali(abah aku lah) tanda kira pas kat dia lah huhuhu

debaran pengantin lelaki sblum akad nikah....

Alhamdulillah.. sarah telah bergelar isteri keada bob dengan 3 lafaz...
bravooooOOooo...

ceria si pengantin baru

caya lah abg yie ( abg sulung aku) bersilah ngan baju melay lagi...


ni hantaran dari pihak lelaki untuk peremuan

ni plak hantaran dari pihak perempuan untuk lelaki...
semuanya 13 berbalas 11....
ada xtra termasuk cincin ngan mas kawen

tq to all family sbb menjayakan majlis ni....

konica......

last2 majlis tukar2 baju....

pas kenduri ni aku cam orang sakit...
sangat penat....
adakah penat sbb pembawakan huhuh...
sama2 lah kita nantikan ....
papai....
luv u olss!!

2 comments:

♥aku bini pejo♥ said...

harap2 pembawakan laa..hehehe..anak aku dah besar dah..ko tu kene cepat kejar aku

ameza said...

dah pregnant ker??congrat