nuffnang

Saturday, April 24, 2010

bosan... x nak duk umh

jobless!!!! waaaaaaaaaa that me.. kenape susah sangat nak dapat keje..... ngan status married nih x de sapa ke nak amik aku keje... x layak ke aku diambil keje...
lagi2 kat muadzam nih... susah sangat nak dapat keje.... cam ner la aku nih.... aku memerlukan keje... untuk mengisi rutin hidup yang agak bosan neh... at least bangun pagi n g keje.. doing a job n go back home... bila la aku nak dapat merasainya.... walaupun aku tau... org yang bekerja tu malas nak keje... tp aku ni yang x bekerja nak keje.... bosan la duk umh jer.. dah la bandar muadzam ni lambat maju.. sedehnya....
abie.. g la tukar keje... letey la duk muadzam nih.... plz..... at least tukar la kat bp pun lagi amie suka sangat2 suke.... rindu nak duk bp.... uwaaaaaaaaaaaa... sedey nya dalam hati aku n ALLAH s.w.t je yang tau huhuhuhuhuh

No comments: