nuffnang

Sunday, April 4, 2010

plan nak buat masa balik kg



sian blog dah berabuk heheheh...
nanti tunggu suatu ketika aku update hari2...
got sumtin yang aku ternanti2...
yeppieeeeeeeeeee


heheheheh
khamis ni nak balik kg
ape nak wat ekh kat kh...

1. g peg agama.. amik kad kawen.... sekian lama menanti x siap2...
2. jupe banie amik form.... then kena blanjer banie coz amikkan aku borang tuh
3. hantar form kat majlis
4. nak makan asam pedas kat sblh pej post...
5. g tgk wayang ngan ain n adam yang lain x pasti lagik
6. nak g shopin baju heheheh lama x g shoppin...
7. then ari sabtu g kota tinggi.... kazen kawen... congrate abg wan hehehe...
8. nak discus pasal sibling.. ada yang x kena perlu dikenakan huuhuhuhu harap2 sume ok
9. niat nak ajak all sibling g makan steamboat tp klu x jadi masak macam2 kat umh n makan ramai2.....
10. owh.. lupa lak... jgn lupa g buat rambotttt... tu yang penting....

wah banyaknya yang aku nak buat hehehehe... hope perjalanan aku selamat pergi balik...
hope dia pun sihat.... tu en.suam yang kena g melaka... selamat buat keje yerk...
amie nak enjoy kat kg.... tq to en.suami juga coz bagi amie balik sorang



No comments: