nuffnang

Wednesday, August 24, 2011

baju raya cam ner???

salam 24 Ogos 2011... hari ni bufday my mom HJH SUMINAH yang ke 68tahun....
moga mak dikurniakan kesihatan yang maxsimum... ditetapkan iman.... dimurahkan rezeki(boleh bg duit raya lebih tahun ni) heheheheh... sayang mak.. mak lah segala2nya... rasa nak balik kg terus ari nih... ngeh2 ngeh......

dalam suka2 aku duk pikir2 cam no ngan baju raya i??? kak ipah a.k.a akk aku tu yang buat.. pos sume da x amik dah.. cam no??? hari ni last??? da siap ke belum??? baju abie da siap... x kan dia sorang yang pakai baju raya baru???? x kan aku nak pakai suar?? uwahhhhh.... cam no cam no??? aku buntu... tp abie ada cakap klu susah2 kita balik amik baju tu.... iskkk da la tahun ni beraya kat muadzam.. x kan sabtu ni balik amik baju n balik lagi muadzam n raya ke2 balik kagi bp waaaaaaaaaaaaaahhhhhh x sangguppppp!! loteyyyyy hadiff nnti lagi lah... x mo lahhh

hurmmmm adakah kena beli baju lain je? adakah cam no nih??? abieeeeeeeeeeeeeeeeeeee

cite pasal abie... malam td dia cakap sesambil tgk berita..

abie : malam ni kuar g mana plak???
amie : hahahahah nape tanya cam tu?
abie : ye la smlm kuar....
amie : hahahahahahha
abie : da la balik lewat.... abie pun x kuar cam tu
amie : dah g terawih tu x kuar ker??
abie : mana pegi (sambil sengeh2 kerang)
amie : teruknyaaaaaaaaaaaa

kantoi sudah x g terawih.... abie klu dah skip sekali mmg liat la nak g... hurmmm nasib baik puasa tahun ni hadiff adooo klu x.. aku heret dia...

mood : nak balik raya kat kg....



4 comments:

Mrs Hafidz'joo'Din said...

oit nim ko pge jln mana mlm2 ??? Nim lala kilier tu ko ke?? ko tak de pon follow aku ni

Hanim lala Azam Buck said...

ye la dd.. lalakiller tu aku.. da lama hamba pakai nick itewwwww!!!! hahaha aku g kopitiam ngan mak de n antie K n hadiff huhuhuh i love hazelnut lah... so buat sendiri x trilll so kena la kedai kopi hahahaha

Mrs Hafidz'joo'Din said...

amboiiihhhhhh..selera bln pose bukan main..hihi..

Hanim lala Azam Buck said...

tu la pasaiiiiiiii tu jadinya gemokkkkk