nuffnang

Thursday, August 25, 2011

sahur2.....

moninnnn... gegeh tul menulis entry di subuh hari(baru pas sahur ni)....
hahahah nak cite pasal semalam.... semalam i call u.. u x anserrr tet teretttt hihihii
semalam aku call cikha.. dengan niat nak kirim baru raya aku kat adik dia yang berada di UTHM.... tp malangnya dia kata adik dia da lama duk umh.... da habis blajar.. frust betullllll tp pe leh buat.... jadi cam no baju raya dennnnn omakkkkk cam noooo.....

tp cikha cite pasal KAMDAR punya kain rentang yang tertera SALEEEEEEEEEE!!! dia kata sakitttttttttttttttt je tgkkkk heheheh pe lagi beli la cikha weiiii klu x de ruang kat umh ko letak kat umh aku hehehhehe...

then x lama ps tu angah plak call... menyatakn ketidak puasan hatinya terhadap CELCOM... we know about celcom aceli.. banyak kali dah kena ngan diaorg ni... macam2 hal remeh x leh solve.. kena panggil manager baru selesai... ape la.... cam ner keje korang nih?? ke mmg manager je leh solve prob.. klu cam tu baik deal ngan manager jer... kan senang... ni x.. klu call center celcom or datang ke center dia hati PEDIHHHH jer.. aku suggest dia amik repaid MAXIS jer... so far aku pakai maxis x de hal... celcom pun pakai.. tp klu melibatkan 1111 or call center dia... pedihhh ulu hati aku.... choiiiiii!!!!!

hari hampir petang dd lah call bertanya itu & ini di blog dia.. hehehe mula la sesi mengajar tutorial kepada beliau... ilmu sesama digunakan x gitew... td baru tgk page dia dah berubah meansss ape yang aku ajar tu menjadi kan dd.... syabassssssssssssss...

ok.... nak masak bubur untuk hadiff jup... kemas2 baju nak anta g umh ibu.... ibuuu oh lupa nak cite pasal ibu hadiff... smlm aku hint2 nak minx nen dia untuk hadiff.. tp dia kata susu da x keluar.... da alif pun da nak 2 tahun lagi sehari... bufday beliau 26/08/2009 yay... antie da oder cake untuk aliff....

ok selamat berpuasa yang ke 25... lagi 5 hari nak rayaaaaaaaaaaaaaaaa........

babaiiiiiiiiii.. muahhh xoxo!!

8 comments:

Mrs Hafidz'joo'Din said...

wahaha nim..aku berjaya tp tak santek sgt..nanti pas raya aku nak bwt santeeeeek gitu hahaha..sian ko nim baju jauh..weh pakai khidmat pos bas la weh...td abg aku br pos baju aku pki bus..jup g aku nk g amek kat konter tran

Hanim lala Azam Buck said...

huhuh boleh ker? tp akk aku da call skynet n dia kata last ari ni amik... selamat dah baju aku kat skynet tuh... hope so sampai esok lah

Mrs Hafidz'joo'Din said...

Boleh kitorang selalu menggunakan khidmat pakcik bus..masa pon tepat..g je amek..tp bg la tips skit kat pakcik driver..tp dah guna skynet ok la..aku pon baru je blek ni..tersengih2 tgk baju baru wahaha

Hanim lala Azam Buck said...

ceh3... theme wane ape tahun nih? kami hijau lumut...

Mrs Hafidz'joo'Din said...

kitorang in pinky this raya!!! wheeeeiii =)

Hanim lala Azam Buck said...

azam x nk pakai pink... grrrr....

cIKhA said...

aku krim.ahaks.mncelah lak..anem da dpt ke blom bju raya..last mnit gtu.hahahah

Hanim lala Azam Buck said...

dah dapat.. baru je sampai... tp besou ler... erkkkk akk aku ni... :(...